♥ jessi & josi in japan ♥
  Startseite
  Über...
  Archiv
  Japan Karte
  Gästebuch
  Abonnieren
 


 
Freunde
    pullunder
    mehrostern
    - mehr Freunde


Links
   Klein-Asti in Spanie...
   Stefi in cAnaDa




http://myblog.de/stilja

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
wir bloggen mal wieder...

ja also ich (jessi) mach etz mol wieder en ihtrag. de letscht isch jo scho bald 2 wuche alt... *schaem* Momentan sind mir in Kyoto (e alti Kaiserstadt) uebrigens, ues gohts guet, haend de Taifun nid mol richtig bemerkt...

ja also, mir haend jo paar kuuli luet in Tokyo kenneglernt (3 englaender und ein Canadier) de ander typ heisst glaubs Andrew (dfraue hani vergaesse...) ja hehe mir gsehnd nuem so fit us (haend dnacht vorane duregmacht und nid wuerkli viel schlof gha und doet isch au scho oeppe 2 am morge gsi oder so...)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da isch de PJ (de Canadier)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mit dene simer in Shibuya (uesen Lieblingsstadtteil in Tokyo *beautiful girl*) in Usgang. Mitem Dave, Ravi und em Mike simer do in Kyoto au nomol weg... isch mega lustig gsi mit ihne ^^ aber gester sinds leider wiiter uf Hiroshima (wo mir zwor au no ane goehnd, aber fruehstens am SA) naja.

Bevor mir uf Kyoto gange sind, simer in Kawaguchiko gsi. Da isch e chlinere Stadt (??) bim Mount Fuji. Doet haemer im K's House uebernachtet. s'sind recht wenig luet doet gsi und drum haemer e Zimmer ganz fuer ues aelleige gha, mega kuul und vor allem haet alles meeega edel usgseh! echt kuul gsi, bloed isch eifach, dasses det obe chli ruhiger isch und mer nid in usgang chan... Do mol paar Bilder vo de Stube... Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
jo nochdem simer am 4.9. uf Kyoto und etz somit 2 Taeg do.
Kyoto isch au e schoeni stadt, zwor gfallt sie mir nid so guet we Tokyo, aber sie isch doch kuul. shoppe chamer au mega guet oh mir haend sooooo en geile Lade gfunde!!!) vor allem, du chasch eifach dur dStadt laufe und ploetzli stohsch vormne Tempel/ Schrein.
ah womer do in Kyoto in Usgang sind, simer mit 2 Fraue in Usgang, wo do im Hostel schaffed. sind mega nett, und vo de einte haemer au kolleginne kenneglernt. Echt kuul druf die luet ^^ und mega herzig!

Die nebed mir isch d Saki, sie haet uu guet englisch choene, die wo leider nid id camera luegt schafft do im Hostel. sie haet gseit, sie seg mega schuech, aber da stimmt gar nid mues sie mol nochem name vo ihre und de kollegin froge... (es foti isch chli unscharf, aber finds u kuul)Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Huet haemer Nara ahglueget, vor allem de goldig Tempel haemer welle gseh und de gross Buddha. isch echt beidruckend gsi, aber choend jo dfotene ahluege

(wiemer unschwer erkenne cha, de goldig Tempel...) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

(die riese Buddha-Statue, gmacht us Bronze, verziert mit Gold) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ja also wo ich da gseh han, ha ich irgendwie eifach an Gabriel muesse denke... kei ahnig wieso nid boes si bitte

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

vom Taifun haemer ussert chli Rege (wo eigetli no ahgnehm gsi isch) nuet mit uebercho.

 

hehe do no oeppis fuer de Dome, gar nid gwuesst, dass du din eigete Club haesch *yeah* Dome RoX!!! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

6.9.07 16:57
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung